Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Любомльської міської територіальної громади»
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом
регулювання.
Відповідно до п.32 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 29 грудня 2003 року №2067, плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному органом місцевого самоврядування.
У 2016 році в Любомльській міській раді було прийнято рішення № 9/4 від 20 липня 2016 року «Про порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Любомль», яке на даний час є неактуальним у звꞌязку зі змінами в законодавстві України та створенням Любомльської міської територіальної громади внаслідок процесу децентралізації.
Неврегульованість даного питання призводить до виникнення ситуацій неоднозначного застосування норм чинного законодавства. ДЕТАЛЬНІШЕ