ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ЛИСИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2528516751
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 44300, Волинська обл., Любомльський р-н, місто Любомль, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ,
будинок 57, квартира 4 380673340174
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність: експлуатація об’єкту оброблення відходів, що не є небезпечними,
потужністю менше 100 тонн на добу на проммайданчику, що знаходиться за адресою: Волинська
обл., м. Любомль, вул. Української Армії, 165. На даному проммайданчику розташований
виробничий цех для реновації шин, на якому ФОП Лисий В. В. займається відновленням
(реновацією) протектору зношених автомобільних шин/покришок методом наварювання (гарячої
вулканізації). Для провадження планованої діяльності використовується обладнання: обдирочний
верстат типу Barber Colman 16-16, Циклон СИОТ, вальці-змішувачі, екструдери Orbitread Series
200C для нанесення прослойної гуми, електричний парогенератор Електротепломаш
Дніпропетровськ АВПЕ 100/75 кВт для нагрівання прес-форм, прес-форми з матрицею фірми
Сima, стрічкова пилорама для розрізання гуми-сирцю, подрібнювач гуми, два зварювальних
апарата, що використовують електроди АНО-4 та два – що використовують дріт СВ08Г2С,
газозварювальний пост, металообробні верстати для обслуговування виробництва
(заточувальний, свердлильний, шліфувальний верстати та прес-ножиці, твердопаливний котел
марки «АНКОТ 140» теплопродуктивністю 140 кВт (в якості палива використовується деревина).
Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які
можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають ОВД, а саме: пункту 11, частини 3, статті
3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» – об’єкти оброблення відходів, що не є
небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу.
Технічна альтернатива 1.
Для опалення виробничих дільниць встановлено в якості опалювального обладнання
твердопаливний котел, що працює на деревині.
Технічна альтернатива 2.
Як альтернатива розглядався варіант встановлення в якості опалювального обладнання
твердопаливного вугільного котла. Однак твердопаливний вугільний котел в процесі роботи дає
значно більший обсяг викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Крім того, при
роботі твердопаливного вугільного котла утворюється відход – вугільний шлак. Тому технічна
альтернатива 1 є більш прийнятною і більш раціональною. Враховуючи зазначене (незадовільну
економічну та екологічну складову) технічна альтернатива 2 не приймається та не
розглядається.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Волинська обл. Ковельський р-н Любомль вул. Української Армії, 165
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Любомльська міська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Волинська обл. Ковельський р-н Любомль вул. Української Армії, 165.
Діяльність ФОП Лисого В. В. здійснюється на земельній ділянці площею 0,4536 га, що
розташована за адресою: Волинська обл., м. Любомль, вул. Української Армії, 165. Кадастровий
номер: 0723310100:01:000:0646.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Волинська обл. Ковельський р-н Любомль вул. Української Армії, 165.
Враховуючи те, що діяльність здійснюватиметься на території існуючого проммайданчика з
наявними виробничими потужностями, дорожньо-транспортною та інженерною
інфраструктурою, встановлення додаткового обладнання не планується, територіальна
альтернатива 2 не приймається та не розглядається адже зміна розташування підприємства буде
неактуальною.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічна необхідність планованої діяльності – розвиток сфери оброблення
відходів, покращення якості надання послуг; створення нових робочих місць за рахунок
працевлаштування місцевого населення із забезпеченням сучасних умов праці, збільшення
надходжень у місцевий та державний бюджет при дотриманні екологічних та санітарно-
гігієнічних нормативів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
На проммайданчику за адресою: Волинська обл., м. Любомль, вул. Української Армії, 165
розміщений виробничий цех. Виробничий цех має такі дільниці: - дільниця шиномонтажу, де
проводиться демонтаж і монтаж коліс і шин, заміна покришок, ремонт камер і дисків коліс, а
також балансування коліс в зборі; - дільниця обдирання (шерохування), де проводиться
підготовка поверхні шини до її подальної реновації; - дільниця виробничого процесу, де
знаходяться: • зона перевірки каркасу шин на пошкодження та їх ремонту; • зона нанесення
клею та фарбування каркасу шин; • лінія накладання протектору на каркас шин а саме: вальці,
стрічковий конвеєр та верстат накладання протекторної гумової стрічки; • зона накладання
протекторної гуми екструдером; • зона автоклавів (прес-форм); • зона обдирки залишків гуми з
готової шини та контролю готової продукції. Підприємство купує гуму-сирець в Європі.
Використання гуми-сирцю – 350 000 кг на дві лінії (250 т на першу, 100 т – на другу). Кількість
готової продукції – 30 000 шт. шин/рік для легкових автомобілів та бусів. Режим роботи: 24 год/
добу, 255 днів/рік. Кількість робочих місць – 15 чол.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні містобудівні та інші обмеження
планованої діяльності встановлюються згідно діючих державних екологічних нормативних
документів, будівельних, санітарних і протипожежних норм: Законодавства України, включаючи
Земельний та Водний кодекси України, Кодекс України «Про надра», Закон України «Про
охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про
управління відходами», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя
населення», норми НАПБ А.01.001-2014. Не допускати перевищення гранично допустимих
концентрацій хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць, нормативів
гранично-допустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел згідно до наказу
Мінприроди від 27.06.2006 р. № 309 та допустимих рівнів шуму відповідно до «Державних
санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на
території житлової забудови», затверджених наказом МОЗ України від 22.02.2019 р. за № 463,
дотримуватись нормативного розміру СЗЗ, згідно «Державних санітарних правил планування та
забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від
19.06.1996 р. №173. Обмеженнями впливу на рослинний і тваринний світ є законодавчі вимоги
щодо збереження біорізноманіття об’єктів рослинного і тваринного світу; недопустимість
погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин;
запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них
господарської діяльності. Основні обмеження, пов’язані із здійсненням діяльності, стосуються
наступних соціальних питань: здоров’я населення та його безпеки, стурбованості людей
можливим негативним впливом на навколишнє середовище, використання земель.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Обмеження планованої діяльності щодо санітарно-захисної зони, захисту іонізуючого та
електромагнітного випромінювання, шуму та вібрації визначені наказом Міністерства охорони
здоров’я від 19.06.1996 № 173 «Про затвердження Державних санітарних правил планування та
забудови населених пунктів»
щодо територіальної альтернативи 2.
Аналогічно до територіальної альтернативи 1.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Експлуатація технологічного обладнання має здійснюватися з урахуванням вимог техніки
безпеки і виробничої санітарії. Передбачено розробку і застосування заходів, направлених на
запобігання аваріям, обмеження їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу.
Дотримання дозволених обсягів викидів у атмосферне повітря від стаціонарних джерел.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Проектні рішення в період експлуатації повинні забезпечувати раціональне використання
ґрунту, повинні бути передбачені заходи протидії підтопленню, просідання, активізації інших
екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи.
щодо територіальної альтернативи 2.
Аналогічно до територіальної альтернативи 1.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Коротка характеристика впливів при експлуатації об’єкту: - на геологічне середовище – не
передбачається; - на повітряне середовище – викид забруднюючих речовин в атмосферне
повітря; - на клімат та мікроклімат – не передбачається; - на водне середовище – утворення
господарсько-побутових та зливових стоків. Не передбачається скиду стічних вод у водойми та
потрапляння їх у ґрунтові води; - на техногенне середовище – не передбачається. В районі
розміщення планованої діяльності відсутні пам’ятки архітектури, історії, культури, зони рекреації
та об’єкти природно-заповідного фонду; - на соціальне середовище – вивчається через механізм
громадських обговорень; - на рослинний та тваринний світ – не передбачається, заповідні об’єкти
в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин
відсутні; - на ґрунт – не передбачається Заплановані заходи по охороні ґрунтів від забруднення
нафтопродуктами.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі на території ведення
діяльності в м. Любомль Волинської області. Об’єкт знаходиться на освоєній і зміненій
антропогенною діяльністю території, що має тверде покриття. Змін сформованого рельєфу і
ландшафту, викликаних провадженням планованої діяльності, не передбачається. Санітарно-
захисна зона підприємства витримується в повному обсязі.
щодо територіальної альтернативи 2.
Аналогічно до територіальної альтернативи 1.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів,
тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування
(випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі,
хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не
більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту
площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних
смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу;
установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням
органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання,
гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150
кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі
еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво
екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію,
прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично-
інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих
організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція
чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції;
виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних
речовин;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від
23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації ,
43027 м. Луцьк, Київський майдан, 9, eco@voleco.voladm.gov.ua, (0332) 74 01 32, (0332) 77 82 32,
відділ оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)